Współpraca
01.10.2021 r.
W związku z realizacją projektu „Forum kadry włączającej województwa pomorskiego” informujemy, że poszukujemy pracownika na stanowisko:
Administrator platformy edukacyjnej:
Kwalifikacje:
– udokumentowane doświadczenie zawodowe w administrowaniu i/lub koordynowaniu na platformie internetowej (min. 2 lata)
– wykształcenie techniczne lub z zakresu nauk ścisłych lub ukończone szkolenia z zakresu administrowania/zarządzania/obsługi platform internetowych
Zakres obowiązków:
– administracja platformą edukacyjną (Zintegrowana Platforma Edukacyjna), tj. tworzenie kont dla użytkowników (trenerów i uczestników szkoleń)
– wsparcie użytkowników platformy, wprowadzanie użytkowników do obsługi platformy
– administrowanie materiałami szkoleniowymi
– generowanie raportów z testów wykonanych przez uczestników szkoleń
– dokumentacja problemów związanych z funkcjonalnościami platformy, kontakt z autorem platformy (Centrum Informatyczne Edukacji) w celu rozwiązywania tych problemów
– wprowadzanie użytkowników do obsługi narzędzi do wideokonferencji (używanych do szkoleń), wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów związanych z ww. narzędziami
Warunki zatrudnienia:
– umowa o pracę: ½ etatu
– miejsce pracy: biuro projektu - Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1/411
Aplikacje wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na adres: projekt@rewers.edu.pl